Latest From Twitter

Berapa nilai Tweet Anda?

Wednesday, March 11, 2009

Sudahkah Anda ikuti Twitter? Jika sudah, pasti anda tahu bagaimana ia berfungsi. Di posting sebelum ini Aku sudah jelaskan sedikit fungsi Twitter. Jika anda blogging untuk menjana pendapatan, Twitter adalah salah satu cara yang hebat untuk mendapat trafik ke blog anda. Caranya mudah Anda ikut twitter teman-teman anda dan sebahagian daripada mereka pasti akan ikut anda kembali. Disamping itu Anda perlu rajin update twitter supaya teman-teman tahu update terkini blog anda.

Satu perkara menarik yang Aku jumpa pasal Twitter ni ialah Anda boleh mengetahui berapa nilai setiap kali anda tweet. Anda boleh menilai kos menggunakan What's Your Tweet Worth. Aku periksa nilai kos tweet aku dan emmmm not bad juga. Ini lah nilai jika ada yang nak iklankan di twitter aku.



So, berapa nilai tweet Anda???

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Get paid To Promote at any Location

Followers

Our Blogger Templates

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP