Latest From Twitter

Tweet Later untuk Bisnes

Sunday, April 12, 2009

Mungkin ramai di antara kita yang sudah mengetahui kehebatan Twitter, satu tool yang ringkas tetapi amat hebat jika anda tahu bagaimana untuk menggunakannya.

Baru-baru ini saya diperkenalkan dengan Tweet Later, tool yang menyokong aplikasi Twitter yang membolehkan anda merancang apa sahaja melalui Twitter. Tool ini amat berguna sekiranya anda berhajat untuk mengautomasikan update-update dengan post-post yang telah ditala untuk di post pada sela masa tertentu.

Sekiranya anda mempunyai lebih daripada satu akaun Twitter,anda boleh menjadualkan update anda mengikut akaun-akaun yang anda miliki. Contohnya anda mempunyai 2 akaun Twitter, 1 untuk kegunaan domestik dan 1 lagi untuk masyarakat luar yang tidak memahami Bahasa Melayu, tool ini amat baik untuk digunakan bagi tujuan tersebut.

Saya tidak mahu bercerita panjang kerana saya ingin anda mencubanya sendiri dan rasakan sendiri kuasanya

Apa yang penting, tool ini PERCUMA tetapi sekiranya anda perlukan “kuasa” yang lebih, saya sarankan anda mendapatkan versi profesional. Anda pasti tahu apa yang perlu dilakukan untuk mempromosikan bisnes, blog atau apa sahaja setelah anda mahir dengan aplikasi ini.

Klik banner di bawah untuk maklumat lanjut artikel dari sumber Net Bisnes follow my twitter @Denaihati

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Get paid To Promote at any Location

Followers

Our Blogger Templates

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP